بلک بری منجمد – 200 گرم

بلک بری منجمد – 200 گرم

0 دیدگاه مشتری فروخته شد: 14

بلک بری منجمد – 200 گرم

0 دیدگاه مشتری فروخته شد: 14

110,000 تومان

خرید آنلاین بلک بری منجمد

110,000 تومان

افزودن به سبد خرید
اکنون خرید کنید
معرفی

بلک بری ها گیاهان بوته ­ای و چند ساله راست، نیمه راست و یا خزنده و عموماً تیغدار و گاهی بدون تیغ میباشند که دارای ساقه­ های دو ساله هستند. این نوع ساقه­ ها در سال اول به سرعت رشد کرده و برگ تولید می­کنند و در سال دوم گل داده و تولید میوه میکنند و سپس از بین می­روند. آنچه که بلک­ بری­ها را از اقوام رازبری خود متمایز می کند این است که نهنج میوه در بلک­ بری در زمان برداشت با آن باقی میماند، در حالی که در رازبریها نهنج روی میوه نمانده و یک مرکز توخالی در میوه رازبری باقی می­گذارد.

بلک بری میوه های متراکم و مغذی است که طیف کاملی از اجزای مغذی را ذخیره می کند. ویتامین های موجود در بلک بری شامل ویتامین A، ویتامین B1، ویتامین B2، ویتامین B3، ویتامین B6، فولات، ویتامین C، ویتامین E و ویتامین K می باشد. براساس بانک اطلاعات ملی مواد مغذی آمریکا، مواد معدنی بلک بری شامل کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر، پتاسیم و روی است. بلک بری همچنین منبع خوبی از اسیدهای آمینه و فیبر غذایی ضروری است و هیچ کلسترول مضری ندارد.

بلک بری حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان قدرتمند است که از بدن به چندین روش محافظت می کند. مؤلفه هایی مانند اسیدهای فنولیک، فلاونوئیدها، و فلاونول ها، به ویژه آنتوسیانوزیدها، در بلک بری در برابر مولکول های مضر اکسیداتیو وجود دارند و عملکرد آنها را خنثی می کنند. این ترکیبات از بدن در برابر طیف وسیعی از بیماری های ناشی از آسیب اکسیداتیو رادیکال های آزاد که ممکن است دلیل اصلی بسیاری از بیماری های کشنده باشند، محافظت می کند.

0